Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ. A weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. További információk.. Rendben
Termékek Menü
0

Ha gond van, segítünk – Notebook szerviz

A számítástechnikai bonyolult dolog, mivel hardveres és szoftveres része is van, nagyobb a hibaszázalék. Egy számítógép meghibásodása esetén sokszor nem egyértelmű, hogy a problémát hardveres vagy szoftveres hiba okozza.

Cégünknél a notebook szervizelés során gyorsan kiderítjük a hiba okát, a lehető legjobb és leggyorsabb megoldást igyekszünk megtalálni a gép és tulajdonosa számára.

Lássuk, mik azok az egyértelmű jelzések, amikből kiderülhet, mi a probléma háttere:

  • Ha a gép lassú, gyakran lefagy, internet elérési gondjai vannak, akkor szoftveres problémákra gyanakodhatunk. Ilyenkor a notebook szervizelés során a legtöbbször a gép újratelepítése a megoldás.
  • Ha a laptopunk túlmelegszik, gyorsan felforrósodik, esetleg le is kapcsol, a ventilátor pedig érezhetően hangosan dolgozik, ideje kitisztíttatni.
  • Hardveres hiba (alaplap, tápegység, kijelző, memória) esetén a jelzések vagy nagyon összetettek vagy egyértelműek, például a gép nem kapcsol be, a képernyő csíkos stb.

Notebook szervizünkben minden hibára gyors megoldást találunk, keressen minket bizalommal!